ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków
+48 12 617 66 00
ePUAP: /marrsa/SkrytkaESP
laby_1

Zapraszamy na konferencję:

Człowiek w centrum
cyfrowej transformacji

Online i stacjonarnie
w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie
al. Jana Pawła II 39, 31-864 Kraków
12 czerwca 2024 r., godz. 10.00 - 13.30

Prawie  80% międzynarodowych firm działających w Polsce  i ponad połowa  firm polskich  jest  zaangażowana w transformację cyfrową. Zastosowane narzędzia i technologie  wpływają na rozwój biznesu i jego przewagę konkurencyjną. Cloud computing, Systemy ERP, AI, Systemy Business Intelligence, technologie  blockchain, Systemy RPA  – to rozwiązania, które poprawiają efektywność pracy, generują oszczędności i  porządkują dane.

Żeby te wszystkie narzędzia  umiejętnie wykorzystać  i zniwelować polaryzacje cyfrową  przedsiębiorcy, działy HR i menadżerowie powinni skupić się na najważniejszym czynniku tych zmian – czyli na pracownikach.

Odpowiedzią na to zapotrzebowanie  jest organizowana  przez nas IV edycja Konferencji HRLab. Podczas wydarzenia skupimy  na  obszarach, które dla wielu organizacji stanowią obecnie największe wyzwanie:

  • jak wykorzystać potencjał sztucznej inteligencji, by był wsparciem, a nie zagrożeniem;
  • gdzie i w jaki sposób włączyć nowe technologie do komunikacji z pracownikami;
  • jakie zmiany zaszły w oczekiwaniach pracowników i jak im sprostać?
  • w jakim wymiarze neuroatypowi pracownicy oraz osoby z doświadczeniem migracji mogą wnieść wartość do naszych organizacji?

Cyfrowa transformacja wymaga od nas nie tylko dużego doświadczenia przy procesach wdrożeniowych, ale przede wszystkim — doskonale przygotowanego procesu zmiany i zastosowania odpowiedniego modelu komunikacji z pracownikami. Tylko wówczas zmiana będzie miała realne przełożenie na stopień zaawansowania cyfrowego w organizacji.

Zapraszamy do udziału.


Wydarzenie jest realizowane w formule hybrydowej, tj.
online
– oraz stacjonarnie w Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, al. Jana Pawła II 39


Kontakt:

Barbara Kuśnierz
kom: +48 785 210 089
email: barbara.kusnierz@marr.pl


10:00 – 10:10

Rozpoczęcie konferencji
Szymon Strzelichowski – Prezes Zarządu, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego

10:10 – 10:20

Wstęp
Izabela Polańska – Główny specjalista ds. strategii i rozwoju, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego

1 BLOK: PRACOWNICY – gdy liczą się ludzie
Moderator panelu: Michał Łyczak – Rzecznik prasowy, Akademia WSB

10:20 – 10:50

PANEL DYSKUSYJNY: Employee Experience (EX) – mapa podróży pracownika (jak zmieniły się oczekiwania pracowników względem pracodawcy)
Justyna Kozubek – Uniwersytet SWPS, Wykładowczyni/Coach biznesowy
Anna Rosołowska – Grupa MBE, Employer Branding Startegy Lead
Katarzyna Marszałek – ALTEN Polska, Employer Branding Manager

10:50 – 11:05

Inkluzywność – jak kształtować jej strategię w obszarze neuroróżnorodności
Adriana Błażej – People&Culture Partner/Coach&Trainer, Instytut Wspierania Rozwoju

11:05 – 11:20

Happiness Manager – czy możemy być szczęśliwi w pracy
dr Edyta Nowak-Żółty – Dziekan wydziału zamiejscowego Akademii WSB w Cieszynie, Akademia WSB

11:20– 11:40

Przerwa kawowa

2 BLOK: PRACODAWCY – AI i/lub człowiek
Moderator panelu: Michał Łyczak – Rzecznik prasowy, Akademia WSB

11:40 – 12:10

PANEL DYSKUSYJNY: Sztuczna inteligencja – wsparcie czy zagrożenie? 
Krzysztof Kosman – Dyrektor ds. technologii, 1000software.house
Magdalena Król – Anotator/analityk języka, Akademia Górniczo Hutnicza
Grzegorz Piątkowski – Prezes Zarządu, Rada Polskich Przedsiębiorców Globalnych

12:10 – 12:25

Generacja Zalpha – wykorzystanie nowych technologii w komunikacji
Dominik Penar – Prodziekan ds. Rozwoju, Akademia WSB

12:25 – 12:40

Migracje i edukacja kulturowa – gdy zmiany są nieuniknione
Edyta Zbyrowska – Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Krakowie, Akademia WSB

12:40 – 13:00

Podsumowanie
Izabela Polańska – Główny specjalista ds. strategii i rozwoju, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego

13:00 – 13:30

Konsultacje z prelegentami i rozmowy w kuluarach

Moderator: Izabela Polańska – Główny specjalista ds. strategii i rozwoju, Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego

Adriana Błażej

Ekspertka w obszarze zarządzania potencjałem i zasobami, trenerka, psychoedukatorka i coach. Doświadczenie w obszarze HR, budowania włączających kultur organizacyjnych, zdobywała w międzynarodowych organizacjach i mniejszych firmach.  Absolwentka antropologii, Zarządzania Talentami oraz Szkoły Profesjonalnego Coachingu. Obecnie studiuje psychologię na SWPS. Na swoim koncie ma również liczne szkolenia z zakresu komunikacji, narzędzi terapeutycznych, zarządzania zmianą i uczenia się osób dorosłych. Współpracuje z osobami neuroatypowymi, w Fundacji Pandora prowadzi zajęcia aktywizacji zawodowej. Współpracuje również z krakowskim Centrum Integracji Rozwoju jako trener zatrudnienia wspieranego.

Krzysztof Kosman

Moje doświadczenie to ponad 15 lat pracy na każdym etapie rozwoju oprogramowania. Zaczynałem jako programista, pracowałem jako project manager, team leader, product owner, tworzyłem startupy, produkty SaaS, rozwijałem istniejące aplikacje. Wszystko to były produkty działające w Internecie i aplikacje mobilne głównie w sektorach Edukacji i Marketingu.

Zarządzam kilkoma firmami, spośród których najważniejsza dla mnie to 1000.software. Aktywnie prowadzę blog o technologii w edukacji i nie tylko. Jestem zaangażowany również jako Architekt Rozwiązań na uczelni AGH w Krakowie. Pomagam w cyfrowej transformacji i komercjalizacji.

Justyna Kozubek

Jest dyplomowanym coachem rozwoju, trenerem liderów oraz wykładowcą. Specjalizuje się w tematyce przywództwa i komunikacji. Na co dzień uczy liderów i menadżerów skutecznego zarządzania i przywództwa przyszłości. Mocno wierzy w to, że można być skutecznym menadżerem i robić to po ludzku. Jej hasło to „Lider po ludzku”. Ukończyła Polonistykę oraz Komunikację społeczną na Uniwersytecie KEN w Krakowie. Ma za sobą doświadczenie w pracy w szkole polskiej jak i angielskiej, w mediach, w rekrutacji, sprzedaży, ale przede wszystkim w zarządzaniu dużymi zespołami i milionowymi budżetami. Przez kilkanaście lat pracy w Londynie, w międzynarodowych organizacjach zdobywała doświadczenia zarządzając zespołami, na początku 20, a potem 200- osobowymi, trenując menadżerów i liderów z 4 kontynentów. Ukończyła studia podyplomowe na Krakowskim WSE by zostać dyplomowanym coachem I trenerem rozwoju. Przywództwem i tematem lidershipu zajmuje się od 10 lat ale po wielu latach pracy na etacie postanowiła założyć własną markę by uczyć i wspierać menadżerów w pozytywniej zmianie kultury pracy w Polsce.  Dziś prowadzi sesje, wykłady i szkolenia w zakresie zarządzania, przywództwa I komunikacji.

 Sama o sobie: “Jako menadżer dużych zespołów na rynku międzynarodowym nauczyłam się wiele o ludziach, ale też o sobie. Ciągle się rozwijam i uczę postawy liderskiej w życiu zawodowym i osobistym. Choć moja ścieżka kariery prowadziła przez różne meandry to wciąż rozwijam swoją pasję do przywództwa, komunikacji i poznawania drugiego człowieka. Wierzę, że lider to postawa i kompetencja, której można się nauczyć.”

Magdalena Król

Asystent badawczo-dydaktyczny na Wydziale Informatyki Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie, lingwistka, fascynatka AI. Uczy o sztucznej inteligencji i etyce, przetwarzaniu języka naturalnego i trosce o dane.

Michał Łyczak

Rzecznik Prasowy, Dyrektor ds. komunikacji i PR Akademii WSB w Dąbrowie Górniczej. Komunikacją, w różnej formie, zajmuje się od ponad dekady. Przez 8 lat pracował jako dziennikarz śląskiego oddziału Radia Eska, w 2015 roku nagrodzony Złotym Laurem dla Dziennikarza Roku tej stacji. Przez blisko trzy lata związany był z Imago Public Relations – największą regionalną firmą public relations w Polsce, obsługiwał firmy m.in. z branży komunalnej, automotive oraz IT. Kolejnym zawodowym wyzwaniem była blisko roczna praca na stanowisku rzecznika prasowego Urzędu Miasta Katowice. Obecnie związany zawodowo z Akademią WSB w Dąbrowie Górniczej. Prywatnie wielki fan kina, kultury popularnej oraz kulinariów. Dyplomowany kulturoznawca.

Katarzyna Marszałek

Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Uniwersytecie Jagiellońskim, Mental Health Leader, a także trenerka i managerka doświadczona obszarach HR, onboardingu oraz szkoleń. Obecnie pełni funkcję Employer Branding Managera w ALTEN Polska, gdzie głównym obszarem jej zainteresowań są wydarzenia branżowe, zarządzanie projektami oraz budowanie i promowanie przyjaznej kultury pracy. Jej zaangażowanie w tworzenie pozytywnych doświadczeń dla pracowników przejawia się poprzez aktywne działania w obszarach związanych z wellbeingiem, atmosferą pracy oraz jej optymalnym środowiskiem.
Entuzjastka ludzi i rozwoju, co przejawia się zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym, gdzie oddaje się pasjom takim jak góry, podróże i zgłębianie tajników psychologii.

dr Edyta Nowak-Żółty

Wykładowca, trener, coach, tutor akademicki

WYKSZTAŁCENIE

  • Doktor nauk humanistycznych.
  • Certyfikat Trenera Zarządzania krakowskiej szkoły Matrik.
  • Akredytowany trener metody Insight Discovery.
  • Certyfikowany moderator Design Thinking.
  • Coach po Akademii Profesjonalnego Coachingu w Wyższej Szkole Biznesu.
  • Certyfikowany Tutor  Akademicki – Collegium  Wratislavience we Wrocławiu.
  • Certyfikowany E-nauczyciel – Stowarzyszenie e-learningu akademickiego.

  DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE

  • Obecnie: Dziekan wydziału zamiejscowego Akademii WSB w Cieszynie. Wykładowca na studiach I i II stopnia oraz studiach podyplomowych (dziedzina Zarządzanie – Menadżerskie studia podyplomowe i MBA z EY).
  • 0d 2000r do nadal :  Jest czynnym trenerem. Pracuje też jako coach, konsultant i doradca :  prowadzenie warsztatów i szkoleń z zakresu umiejętności miękkich w zarządzaniu min.: komunikacji międzyludzkiej, asertywności, negocjacji i wpływu społecznego, zarządzania sobą w czasie, budowania zespołów, obsługi klienta, zarządzania coachingowego.

Realizacja projektów

  • 2022 – 2023 : Kierownik międzynarodowego projektu U_CAN_BE_ECO – edukacja młodzieży Śląska Cieszyńskiego w zakresie podnoszenia świadomości ekologicznej lokalnej społeczności..
  • 2022 – badacz w projekcie ROZWÓJ WSPÓŁPRACY EDUKACYJNEJ ORAZ PROWADZENIE WSPÓLNYCH BADAŃ NAD EDUKACJĄ W WIELOKULTUROWYCH SPOŁECZNOŚCIACH PRZEZ KADRĘ DYDAKTYCZNO-NAUKOWĄ AKADEMII WSB ORAZ DR MEGAN HOPKINS Z UNIVERSITY OF CALIFORNIA SAN DIEGO – AKTYWNOŚCI STACJONARNE”, Program: Metropolitarny Fundusz Wspierania Nauki
  • 2021-2023 – Ekspert merytoryczny w międzynarodowym projekcie Euregio-info (Program: Interreg V-A Republika Czeska – Polska 2014-2020).
  • Od 2021: Promoting ACTIVE and Responsible Citizenship In Schools – ACTIVE, Erasmus+,
  • 2020 – 2021: Kierownik międzynarodowego projektu “EDUMARK” – Orientacja zawodowa jako element procesu edukacji na transgranicznym rynku pracy Euroregionu Śląska Cieszyńskiego. Projekt realizowany przez Partnera polskiego – Akademię WSB oraz Partnera czeskiego – Institut EuroSchola, z.ú.
  • 2019: Kierownik międzynarodowego projektu “Saferbezpieczne pogranicze: Edukacja transgraniczna w zakresie bezpiecznej współpracy szkół pogranicza”.
  • 2017-2018: Mentor w międzynarodowym projekcie “Wiedza bez barier- innowacyjne metody nauczania osób dorosłych” (współfinansowany ze środków Programu Erasmus+).

Dominik Penar

Prodziekan ds. rozwoju Akademii WSB, autor i menager projektów krajowych i europejskich w tym dedykowanych młodzieży. Wykładowca akademicki, samorządowiec. W pracy zawodowej aktywnie włącza się w innowacyjne projekty kierowane do środowiska międzypokoleniowego. Tylko w 2023 r. autor wygranych projektów: „Akademia Liderów Samorządowych” aktywizującego młodzież w samorządach i „Inkubatora Pracy Srebrnej” zachęcającego do aktywizacji zawodowej osób w  różnym wieku. Pomysłodawca „Zagłębiowskiego Centrum Wolontariatu” a także animator w projekcie „Młoda Scena”, którego efektem był spektakl „Usłyszcie! NAS” poruszający temat hejtu wśród młodzieży. Pomysłodawca i organizator Festiwalu Pasji i Rozwoju Osobistego z udziałem m.in. Jacka Walkiewicza, Tomasza Sobani, Krzysztofa Wielickiego a także Alicji Majewskiej czy MEZO

Grzegorz Piątkowski

Rada Polskich Przedsiębiorców Globalnych – Prezes Zarządu

W latach 2018 – 2023 dyrektor Krakowskiego Oddziału oraz Wydziału Analiz Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorców. Przedstawiciel Rzecznika MŚP przy Instytucjach Unijnych. Rzecznik Praw Absolwenta w latach 2016 – 2018.
Przewodniczący Rady Programowej Fundacji Wolności i Przedsiębiorczości. Członek zarządu i skarbnik Polskiego Towarzystwa Ziemiańskiego Oddział Kraków. Członek Rady Patronackiej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Wykładał w Szkole Prawa Polskiego i Europejskiego we Lwowie i Tarnopolu oraz w Klubie Austriackiej Szkoły Ekonomii.
Ukończył prawo na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz politologię na Uniwersytecie Pedagogicznym w Krakowie.

Izabela Polańska - moderator

Główny specjalista ds. strategii i rozwoju w Małopolskiej Agencji Rozwoju Regionalnego, certyfikowana trenerka zarządzania i promotorka idei Porozumienia Bez Przemocy (NVC). Współpracowała z takimi organizacjami jak Canal +, HBO i krakowskie Centrum Obywatelskie, realizując autorskie programy szkoleniowe. Obecnie spełnia się również jako trenerka uważności w ramach programu Uważność w edukacji. Kosmos i Kajo, wprowadzając do małopolskich szkół pracę z oddechem, emocjami i stresem.

Absolwentka polonistyki na Akademii Pedagogicznej, Szkoły Trenerów Zarządzania MATRIK o specjalności psychologia w pracy trenera, studiów podyplomowych ZZL w Wyższej Szkole Zarządzania i Bankowości oraz Studium Porozumienia Bez Przemocy w krakowskim Leance. W każdym projekcje najważniejszy jest dla niej Człowiek.

Anna Rosołowska

Employer Branding Strategy Lead, Grupa MBE. Socjolożka, absolwentka studiów podyplomowych Employer Branding na AGH w Krakowie, certyfikowana trenerka. Zanim rozpoczęła pracę w Grupie MBE, przez niemal 10 lat związana była z branżą reklamową. W MBE prowadzi dział strategii i badań. Razem z zespołem zajmuje się przede wszystkim budowaniem strategii EB, przeprowadzaniem badań z pracownikami i zewnętrzną grupą docelową, konsultacjami dla klientów, audytami procesów HR-owych. A po godzinach czasem redaguje książki i od 10 lat organizuje EBMASTERS – spotkania ogólnopolskiej społeczności praktyków i pasjonatów employer brandingu.

Edyta Zbyrowska

Edyta Zbyrowska

Obecnie Prodziekan Wydziału Zamiejscowego w Krakowie, w ciągu ostatnich kilku lat była Dyrektorem ds. rozwoju programów obcojęzycznych, gdzie zarządzała zespołem międzynarodowym oraz współpracowała ze studentami z ponad 80 państw. Dzięki tym doświadczeniom prowadzi zajęcia dla studentów z zakresu zarządzania w środowisku międzykulturowym.  Jest absolwentką na Akademii Ignatianum w Krakowie na kierunku Nauki o polityce oraz absolwentką dwóch kierunków studiów podyplomowych: Relacje międzynarodowe i dyplomacja oraz Polityka gospodarcza, finanse i bankowość na Wyższej Szkole Kultury Społecznej i Medialnej w Toruniu. Jest także uczestnikiem seminarium doktorskiego na Akademii WSB w dziedzinie Bezpieczeństwa Narodowego, gdzie jej zainteresowania badawcze koncentrują się wokół problemu imigracji studenckich i ich wpływu na bezpieczeństwo wewnętrzne państwa przyjmującego.

Rejestracja (udział online)

Zgłoszenia do udziału w konferencji przyjmowane są jedynie poprzez formularz elektroniczny.
Do zarejestrowanych uczestników zostanie wysłany link do spotkania.
Udział w konferencji jest bezpłatny.

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na właczenie kamerki
Zgoda na otrzymywanie informacji marketingowych

Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków (MARR S.A.), Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą można kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków lub przez e-mail: iod@marr.pl

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzanie danych osobowych: przejdź

Rejestracja (udział stacjonarny)

Zgłoszenia do udziału w konferencji przyjmowane są jedynie poprzez formularz elektroniczny.
Liczba miejsc ograniczona – Prosimy oczekiwać na mailowe potwierdzenie rezerwacji miejsca na konferencję.
Udział w konferencji jest bezpłatny.

Miejsce wydarzenia:
Muzeum Lotnictwa Polskiego w Krakowie, al. Jana Pawła II 39, 31-864 Kraków

Kontakt:
Barbara Kuśnierz; tel. +48 785 210 089, email: barbara.kusnierz@marr.pl

Aby wypełnić ten formularz, włącz obsługę JavaScript w przeglądarce.
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
Zgoda na potrzymywanie informacji marketingowych

Administrator danych
Administratorem Państwa danych osobowych jest Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. z siedzibą w Krakowie, ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków (MARR S.A.), Wyznaczyliśmy inspektora ochrony danych. Jest to osoba, z którą można kontaktować we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych. Z inspektorem można się kontaktować w następujący sposób: listownie na adres: ul. Kordylewskiego 11, 31-542 Kraków lub przez e-mail: iod@marr.pl

Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzanie danych osobowych: przejdź

Wnioski z Indeksu Cyfrowej Przyszłości potwierdzają, że Polska zbudowała już silne fundamenty rozwoju cyfrowego. Nadszedł czas na przyspieszenie, którego głównym motorem jest ludzka wyobraźnia, umiejętności i technologia gotowa do wykorzystania przez wszystkie pokolenia.

Dominika Bettman, Dyrektor Generalna w polskim oddziale Microsoft

Centrum transformacji cyfrowej stanowią ludzie. Nie tylko dostrzegamy rolę pracowników w całym procesie, ale także aktywnie angażujemy ich do tej przemiany. Inwestowanie w kompetencje cyfrowe zespołów to także dowód na to, że przedsiębiorstwa zdają sobie sprawę z konieczności wyposażenia pracowników w umiejętności niezbędne do osiągnięcia celów w nowym, cyfrowym środowisku.

Lalit Gupta, Managing Director – Eastern Europe w SD Worx Poland

Digitalizacja nie jest tylko kwestią konkurencyjności, lecz także zatrzymania talentów.

Paulina Zasempa, People Country Lead – Poland and CEE w SD Worx Poland

Patronat honorowy

Partnerzy

Patronat medialny

Małopolska Agencja Rozwoju Regionalnego SA
ul. Kordylewskiego 11; 31-542 Kraków

Barbara Kuśnierz
tel. kom: 785 210 089
email: barbara.kusnierz@marr.pl

Skip to content